Reklamačné podmienky

Reklamácie

Základné informácie

V jednotlivých bodoch nájdete všetky potrebné informácie, podrobné postupy krok za krokom, ako postupovať, pokiaľ by ste chceli tovar vrátiť, vymeniť za iný, vymeniť za väčší / menší variant alebo pokiaľ ste obdržali zásielku, ktorá prišla poškodená.

1. Poškodená zásielka / Poškodený tovar

Pokiaľ sa stane, že Vám kuriér doručil objednávku a po jej rozbalení ste zistili, že obsah balíka bol poškodený, nezúfajte. Tu nájdete nasledovný postup, čo treba spraviť. Ak sa náhodou zistí, že Vám prišiel poškodený tovar, následne začneme reklamačné konanie a na naše náklady Vám nový tovar / nové časti tovaru odošleme.

Postup pri poškodenom tovare:

  1. Pokiaľ nastane situácia, že tovar bol poškodený, s veľkou pravdepodobnosťou bude poškodený aj kartón, v ktorom je Vaša objednávka zabalená.
  2. Pôvodný kartón, obalový materiál prípadne drevenú šablonu od výrobku zatiaľ nevyhadzujte.
  3. Na to, aby sme začali s reklamačným konaním, budeme od Vás potrebovať zaslať email so všetkými potrebnými informáciami, ktoré sú popísané v nasledujúcich bodoch.
  4. Do emailu Vás poprosíme priložiť nasledovné fotografie: fotku detailu poškodeného tovaru, fotku celého tovaru, fotografiu vonkajšej strany kartónu z oboch strán a fotografiu štítku SPS (ak napríklad je Vaša objednávka rozdelená do viacerých balíkov, aby sme vedeli identifikovať, ktorý z tých balíkov to bol). Tieto fotografie sú pre nás dôležité, aby sme začali reklamačné konanie s prepravnou spoločnosťou,
  5. Do emailu nám spomeňte číslo objednávky a všetky informácie, ktoré budete pokladať za dôležité, a ktoré nám môžu pomôcť k začatiu reklamačného konania s prepravcom,
  6. Email je potrebné odoslať na emailovú adresu reklamacie@vypalsi.sk .

Po obdržaní fotografií poškodeného kusu si môžeme nárokovať pri reklamácií zvoz poškodeného kusu naspäť k nám do sídla spoločnosti. Zvoz si zabezpečujeme my, vopred sa s Vami dohodneme na dátume a adrese zvozu. Zvoz zásielky pri reklamačnom konaní hradíme my. 

2. Reklamácia tovaru (iný dôvod)

V prípade, že ste obdržali objednávku, ktorá prišla nepoškodená, ale zistili ste, že v nej niečo chýba (príslušenstvo alebo tovar), poprosíme napísať nám email s problémom na reklamacie@vypalsi.sk . Pred tým, než nám napíšte email, poprosíme Vás prehľadať kompletne obalový materiál a bublinkovú fóliu, či sa tam chýbajúca vec nenachádza. Pokiaľ ste si nie istý, aké príslušenstvo má obsahovať daný produkt, na produktovej stránke akéhokoľvek produktu u nás na eshope je napísaný aj obsah príslušenstva v závislosti na druhu a veľkosti výrobku.

 

3. Výmena tovaru

Ponúkame možnosť výmenu tovaru. Výmena tovaru je možná, pokiaľ ste zistili, že Vám nesedí rozmer alebo dekor výrobku alebo máte na to iný dôvod. V prípade výmeny tovaru je nám potrebné napísať požiadavku na reklamacie@dublez.com, kde doriešime všetky detaily ohľadne výmeny tovaru. Pôvodný tovar nám bude potrebné vrátiť späť. Náklady spojené s vrátením tovaru znáša zákazník. Tovar je nám možné vrátiť do sídla spoločnosti (viac informácií v bode č. 5) alebo vieme tovar vyzdvihnúť my priamo u Vás (viac informácií v bode č. 6).

4. Adresa pre vrátenie / výmenu tovaru

V prípade, že ste sa rozhodli dopraviť výrobok na základe výmeny tovaru alebo odstúpenia od zmluvy vy, je potrebné nám tovar zabaliť bezpečne späť do kartónu. Pri výmene tovaru alebo odstúpení od zmluvy hradí prepravné náklady na vrátenie tovaru spotrebiteľ. Pokiaľ bude tovar odoslaný na dobierku, nebude prebratý

Adresa pre vrátenie tovaru: 

  • LucanusTech s.r.o. Černyševského 10 851 01 Bratislava - Petržalka, Slovensko
  • Email: vypalsi@vypalsi.sk, Tel. číslo: + 421 948353357
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

 
Pokiaľ ste nenašli odpoveď na svoju otázku, stále nás môžete kontaktovať prostredníctvom emailu alebo telefónu. Náš tím sa bude snažiť byť vždy nápomocný.
 
 
 
Späť do obchodu